درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 16935
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی





  • تاریخ ارسال : ۱۶ م مرداد ۱۳۹۲
  • 2 بازدید

نرم افزار تبدیل فیلم و ویدیو ConvertHQ با نهایت کیفیت :  زمانی که در مورد مبدل ها صحبت می شود ، یکی از مواردی که بسیار به چشم می آید و اهمیت زیادی دارد و البته کاربران هم به آن توجه ویژه ای دارند عدم افت کیفیت است. در تبدیل فیلم ها و فایل های صوتی کاربران همیشه سعی می کنند بدون این که کاهشی در خروجی مشاهده شود کار تبدیل را انجام دهند. در میان صدها نرم افزاری که در این زمینه وجود دارند شاید تعداد کمی از آن ها باشند که بدون هیچ گونه تغییری فایل ورودی را به خروجی ببرند و اکثر این نرم افزار با حداقل کاهش کیفیت فایل خروجی را ذخیره می کنند. ConvertHQ از جمله کامل ترین نرم افزارهایی است که علاوه بر پشتیبانی تقریبا تمامی فرمت های رایج در زمینه صوت و تصویر قادر است تا بدون هیچ گونه کاهشی در کیفیت کار تبدیل را انجام دهد. این ابزار کامل و قدرتمند از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد که دسترسی به منوها و بخش های مختلف نرم افزار را آسان می سازد. High Quality یعنی بالاترین کیفیتی که می توان در فیلم ها به کار برد و در هنگام تبدیل هم برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد که همان کیفیتی که در ورودی داشته اند را با فرمتی دیگر در خروجی دریافت کنند ؛ ConvertHQ قادر است این خواسته را به سادگی فراهم کند. بهینه سازی در هنگام تبدیل برای دارابودن بالاترین کیفیت در کنار کمترین حجم از دیگر قابلیت هایی است که در این نرم افزار تعریف شده است. پشتیبانی از انواع سیستم های قابل حمل و فرمت های پشتیبانی شده توسط آن ها از جمله خصوصیاتی است که می توان در ConvertHQ مشاهده نمود. امکان زمانبدی تبدیل فایل ها هم از دیگر امکانات جالب این نرم افزار است. این نرم افزار حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها دارد ؛ پیشنهاد می کنیم این ابزار جدید را دریافت کرده و از تبدیل با نهایت کیفیت در خروجی فایل ها بیشترین استفاده را از نرم افزار ببرید.
ConvertHQ[sooran.com]

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۶ م مرداد ۱۳۹۲
  • 32 بازدید

World Conqueror 2 یکی از بهترین بازی های استراتژی می باشد که نسخه جدید آن برای اندرویدمنتشر شده است . در این بازی زیبا شما در نقش فرمانده می باشید ، می توانید نیروهای خود را تقویت کرده و به هر کشوری که دوست دارید حمله کنید و یا با آن کشور ها عهدنامه ببندید و علیه کشور های دیگر متحد شوید ! در این بازی آندروید همه چیز به نحوی مدیریت شما بستگی دارد . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک بالا و گیم پلی فوق العاده جذاب بازی اشاره نمود .

 

World-Conqueror-2-v1.19

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۵ م مرداد ۱۳۹۲
  • 217 بازدید

بازی کامپیوتری Citadels  : لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد. جهت دانلود بازی کامپیوتری Citadels زیبا به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

Citadels

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۵ م مرداد ۱۳۹۲
  • 488 بازدید

Dark Avenger نام بازی آندروید فوق العاده زیبا و اکشنی است که در آن شما در نقش یک کماندار قرار گرفته، وارد سردابه می شوید و راه خود به سوی جاودانگی را با شمشیرزنی و نابود کردن دشمنان باز می کنید. اویل از خواب بیدار شده است! قهرمان های ما باید به پا خیزند و نیروهای تاریکی را به اعماق جهنم برگردانند. شما می توانید قهرمان خود را از بین سه گروه قهرمانان اسطوره ای راهب، کماندار و جادوگر که هر یک دارای قدرت ها و مهارت های منحصر بفرد خود هستند، انتخاب کنید. بازی در ۲ سطح مختلف، شرکت در جنگ های استراتژیک و پویا، گرافیک سه بعدی و تمام HD، گیم پلی پویا با دیدن نماهای مختلف دوربین، بازی با ۳ بازیکن به صورت همزمان در حالت Boss Raid، پاداش های مختلف بر اساس نقش هر بازیکن و شرکت در نبردهای ۳ به ۳ آنلاین از جمله ویژگی های بازی هستند.

 

Dark-Avenger-v1.1.3

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۵ م مرداد ۱۳۹۲
  • 105 بازدید

نرم افزار تبدیل فایل های PDF با Investintech Sonic PDF Creator v3.0 : با توجه به این که امروزهPDF یکی از رایج ترین فرمت های در انتقال و جا به جایی و به طور کلی اسناد به شمار می رود تبدیل به این فرمت یکی از مواردی است که بیشتر کاربران شاید حداقل یک بار با آن سروکار داشته اند. برای نمونه وقتی کاربری قصد جا ب

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : رضاگرگی