درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 15831
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




بازی Zombie vs Pets – دانلود بازی مبارزه با زامبی برای سیمبیان

 

در این ساعت و برای شما کاربران عزیز ایران سیتی بازی Zombie vs Pets – دانلود بازی مبارزه با زامبی برای سیمبیان را آماده کرده ایم که تقدیم شما عزیزان میکنیم . در بازی Zombie vs Pets مبارزه ای جدید بین زامبی ها و حیوانات خانگی صورت گرفته است و شما باید با استفاده از طرحهای جنگی و تاکتیکی پیروز میدان شوید . البته کار ساده ای پیش رو ندارید ، چرا که باید از هرکدام از امکاناتی که بازی در اختیار شما قرار میدهد ، در جای خود استفاده کنید . Zombie vs Pets دارای گیم پلی عالی و گرافیک نسبتا خوبی است که این یکی از ویژگی های مثبت بازی به شمار میرود . مراحل متنوع و فوق العاده سرگرم کننده ، حجم بسیار مناسب بازی و … نیز از دیگر ویژگی های بازی به شمار میروند . امیدواریم از این بازی کمال لذت را ببرید .
 

 

 

دانلود+ادامه مطلب

 

 
نوشته شده توسط 4058423 در تاریخ : ۱۶ فروردین, ۱۳۹۲ | بدون نظر
 

دانلود مستقیم بازی اکشن و زیبای Dawn Hero برای اندروید

 

در این ساعت و برای شما کاربران همیشگی ایران سیتی ، دانلود بازی اکشن و زیبای Dawn Hero برای اندروید را آماده کرده ایم که تقدیم شما خوبان میکنیم . بازی طلوع قهرمان شباهت های زیادی به بازی دفاع از قلعه دارد . شما در این بازی باید زمین را از لوس وجود زشتی ها و دشمنی ها پاک کنید . باید مانند یک قهرمان آمده و سرزمین ها را از تاریکی نجات دهید . بازی اکشن و زیبای طلوع قهرمان ، یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید می باشد . پیشنهاد میکنیم این بازی دیدنی و جذاب را از دست ندهید . توجه داشته باشید که برای اجرای بازی نیاز به ورژن ۲٫۲ و بالاتر سیستم عامل محبوب آندروید دارید .

 

 

 

دانلود+ادامه مطلب

 

 
نوشته شده توسط 4058423 در تاریخ : ۳ بهمن, ۱۳۹۱ | بدون نظر
 

دانلود بازی پرطرفدار Grand Theft Auto IV برای جاوا

 
 

 Grand Theft Auto از محبوب ترین ها و پر فروش ترین بازی های تولید شده برای انواع کنسول ها و حتی کامپیوتر در سطح جهان می باشد . از این رو ما برای شما عزیزان ، نسخه ی جاوای این بازی دیدنی را در ابعاد ۲۴۰×۳۲۰ و حجمی اندک آماده کرده ایم . در این نسخه نیز مانند نسخه PC با ماموریت های مختلف و هیجان انگیز سر و کار خواهید داشت و میتوانید ساعت ها با این بازی زیبا سرگرم شوید . هر چند گرافیک بازی چندان تعریفی ندارد ! ولی جذابیت خاص این بازی در مراحل آن شما را به میلیون ها طرفدار این بازی اضافه خواهد کرد . لازم به ذکر است که این بازی کم حجم ، به دلیل جاوا بودن قابل اجرا بر روی اکثر تلفن های همراه با هر نوع سیستم عاملی می باشد .

 

دانلود+ادامه مطلب

 

 
نوشته شده توسط 4058423 در تاریخ : ۱۰ شهریور, ۱۳۹۱ | بدون نظر
 

بازی زیبا و سرگرم کننده ی Mooniz 1.7 برای آیفون

 

در این ساعت برای شما عزیزان بازی پازلی زیبای را آماده کرده ایم که میتوانید آن را با لینک مستقیم از ایران سیتی دانلود نمایید . Mooniz 1.7 بازی جذاب و هیجانی است که برای گوشی های با سیستم عامل قدرتمند ios  طراحی شده است و در دسترس شماست عزیزان قرار دارد . این گیم پازلی اعتیاد آور ، با کنترل لمسی آسان خود می تواند ساعت ها شمارا سرگرم نماید . در این بازی موجودات زیبا و رنگارنگ به کمک شما نیاز دارند تا آنها را نجات دهید . در بازی شما با ردیف کردن موجودات همرنگ باعث آزادی آنها خواهید شد و … توجه داشته باشید که برای اجرای این بازی زیبا نیاز به ورژن ۳٫۰ و بالاتر سیستم عامل IOS دارید .

 

 

دانلود+ادامه مطلب

 

 
نوشته شده توسط 4058423 در تاریخ : ۲۵ مرداد, ۱۳۹۱ | بدون نظر
 

دانلود بازی مرد عنکبوتی Spider-Man Total Mayhem HD برای سیمبیان

دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : رضاگرگی