درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 15830
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




دانلود نرم افزار انجام محاسبات حرفه ای در گوشی موبایل با Natty Scientific Calculator v2.3

 

Natty Scientific Calculator یک نرم افزار ماشین حساب مهندسی برای گوشی موبایل شما عزیزان است.این نرم افزار با استفاده از تحلیلگر پیشرفته ،معادلات ریاضی شما را با دقت فراوانی حل میکند.همچنین وجود امکان رسم همزمان سه تابع در محیط دوبعدی موجود در نرم افزار یکی از جذابیتهای منحصر به فرد آن میباشد.رابط کاربری آسان و امکان رسم هر نوع اطلاعات وارد شده در قالب گراف از برجستگی های دیگر این نرم افزار قدرتمند موبایل می باشد.این نرم افزار در فرمت جاوا بوده و قابل اجرا بروی گوشیهای سری ۶۰ ویرایش ۵ میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . . 

 

نوشته شده توسط : محسنتاریخ : جمعه،۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۰بدون دیدگاه

عضویت در خبرنامه سایت

دانلود نرم افزار تراز با نام Qt Bubble Level v1.3.1 برای سیمبین۳^

 

Qt Bubble Level نام یک نرم افزار کاربردی در زمینه سیتم عامل سیمبیان است.که شما عزیزان به کمک آن میتوانید سطح های راست و کج را از هم تشخیص دهید.تراز وسیله ای در ساختمان سازی است برای تشخیص راست بودن دیوار های ساخته شده استفاده می شود.این نرم افزار مانند یک تراز دیجیتال عمل می کند.این نرم افزار ساخته شده برای سیمبین نسخه ی ۳ و بالاتر است.این نرم افزار با کمک حسگر شتاب سنج گوشی شما کار و بدون وجود حسگر نرم افزار نیز کار نمی کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . . 

 

نوشته شده توسط : محسنتاریخ : پنجشنبه،۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۰بدون دیدگاه

عضویت در خبرنامه سایت

قفل کردن گالری گوشی با GalleryLocker V1.0.1

 

آیا شما کاربر گرامی میخواهید اطلاعات خود را قفل کنید؟ نمیخواهید کسی به تصاویر ، موزیکها و فیلمهای شما دسترسی داشته باشد؟ راه حل ما برای شما نرم افزار Gallery locker میباشد.این نرم افزار بعد از قفل کردن گالری گوشی شما برای دستیابی به اطلاعات آن از کاربر رمز عبور درخواست میکند و به این ترتیب از اطلاعات شما در برابر افراد غیر مجاز حفاظت میکند.این نرم افزارکاربردی قابل اجرا بروی گوشیهای سری ۶۰ ویرایش ۵ وS^3 می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . . 

 

نوشته شده توسط : محسنتاریخ : پنجشنبه،۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۰یک دیدگاه

عضویت در خبرنامه سایت

خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7

 

این بار در سایت صدف دانلود نرم افزار مفیدی را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : ۵۸۰۰ ، N97 ، … و نوکیا سری ^۳ مانند : N8 , C7 و … برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار DzBTSwitch v.1.7 بوده که با کمک آن قادر خواهید بود  تنها با فشار دادن نصفه کلید دوربین (مانند زمانی که بخوایم دوربین در حالت اتوفوکوس قرار بگیره) بلوتوث گوشی رو روشن و خاموش بکنید. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت صدف دانلود دریافت نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . . 

 

نوشته شده توسط : محسنتاریخ : یکشنبه،۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۰بدون دیدگاه

عضویت در خبرنامه سایت

نسخه نهایی و انگلیسی مرورگر UC Browser 7.7.(351) Final برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳

 

این بار در سایت صدف دانلود یکی از بهترین مرورگر های موبایل مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : N97 ، ۵۸۰۰ ، X6 و … و نوکیا سری ^۳ مانند : N8 ، C7 ، E6 ، C6-01 و … برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم . نام این نرم افزار UC Browser 7.7.(351) Final که می توانید هم اکنون از سایت صدف دانلود دریافت نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . . 

 

نوشته شده توسط : محسنتاریخ : یکشنبه،۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۰بدون دیدگاه

عضویت در خبرنامه سایت

پیش بینی وضع هوا با Weather HD v1.1 برای سیمبیان سری ۳^

 

این بار در سایت صدف دانلود نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی به نام Weather HD v1.1 مخصوص گوشی های سیمبیان سری ۳^ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که با کمک آن و با استفاده از اینترنت گوشی خود قادر خواهید بود در قالب جلوه های گرافیکی ، از وضع هوای شهرهای مختلف دنیا با خبر شوید . این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی هایی نظیر : Nokia N8 ، Nokia C7 ، Nokia E7 و تمامی گوشی های سیمبیان سری ۳^ می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به : پیش بینی لحظه ای وضع هوا شهر مورد نظر ، پیش بینی ساعت به ساعت وضع هوای شهر  مورد نظر ، پیش بینی وضع هوا در یک هفته آینده شهر مورد نظر ، پشتیبانی بیش از ۱۵۰ شهر های دنیا و … اشاره نمود .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . . 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : رضاگرگی