درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 16961
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP

 

Worms Battle Islands بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP

بازیWorms Battle Islands یکی از مهیج ترین و جذاب ترین نسخه ها در میان مجموعه فوق العاده محبوب کرم ها یا همان Worms بوده که مخصوص دستگاه PSP منتشر شده است. در این بازی که دارای سبکی دو بعدی و اکشن بوده ، کرم های خشن به نبرد با یکدیگر مشغول می شوند. در این نبرد هر یک از آن ها از سلاح های نابود کننده و بسیار خطرناکی از جمله نارنجک ،‌ بازوکا ، شات گان و تجهیزات بسیاری استفاده می کنند تا به هر نحوی که شده به یکدیگر صدمه برسانند. این صدمات حتی ممکن است جانشان را به خطر بیندازد و در نهایت کشته شوند.

مراحل این بازی در محیط های بسیار متنوع و متفاوتی دنبال شده که از جمله این مناطق می توان به جنگل ها ، صحرا ها و کوه ها اشاره نمود. جالب ترین بخش بازی Worms Battle Islands ، اهمیت داشتن نوع نابود سازی بوده که در صورت به انجام رساندن این عمل به بهترین شکل امتیاز خوبی کسب می کنید و می توانید به مراحل بالا تر و جذاب تر راه یابید. امیدواریم با دریافت این نسخه از بازی که دارای فرمت ISO بوده و قابل اجرا بر روی دستگاه های امروزی PSP بوده تجربه ای جدید از جنگ مدرن داشته باشید !

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی مشهور پرندگان خشمگین Angry Birds 2 برای PSP

 

angry birds psp بازی مشهور پرندگان خشمگین Angry Birds 2 برای PSP

امروزه کم تر کسی پیدا می شود که نام بازی فوق العاده جذاب و متفاوت پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds را نشنیده باشد. شرکت بزرگ Rovio پس از این که اولین نسخه از این بازی را منتشر کرد با استقبال باور نکردنی کاربران از سر تا سر جهان از جمله کشور خودمان روبرو شد که همین محبوبیت سبب گسترش بی سابقه ی این بازی در تاریخ بازی های کم حجم شد. این بازی به مرور زمان سری های جدید تری از جمله Rio , Space , Seasons , Star Wars و… را به ثبت رساند و توانست عنوان بهترین بازی کم حجم سال را در 2012 و 2013 کسب کند. پس از ساخت این نسخ برای سیستم عامل های مختلفی همچون اندروید , سیمبیان , جاوا و i-OS هم اکنون نوبت به دستگاه PSP رسیده است.

این نسخه از بازی نسخه دوم پرندگان خشمگین از مجموعه اولیه بوده ولی از جالب ترین مراحل برخوردار بوده و با وجود این که مدت بسیاری از ساخت این نسخه می گذرد ولی بازی کردن آن و نابود سازی خوک ها با استفاده از پرندگان مختلف بر روی این کنسول لذتی دیگر به شما خواهد بخشید. هر چند ممکن است این بازی با تاخیر روی سایت قرار گرفته باشد ولی از روی جنبه ی سرگرمی و آوازه ای که دارد در این پست از سایت بازی های رایگان و قابل اجرا بر روی دستگاه پی اس پی آماده شده است. داستان اصلی بازی همانند نسخ سیستم عامل های دیگر بوده و در آن میبایست به پرندگان کمک کنید تا به هر نحوی که شده تخم مرغ های دزدیده شده ی خود را از خوک های بدجنس پس بگیرند و آن ها را به طور کامل از روی زمین محو کنند !

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی مشهور و پر هیجان کراش پیاده Crash Bash برای PSP

 

crash bash psp بازی مشهور و پر هیجان کراش پیاده Crash Bash برای PSP

به احتمال زیاد اگر شما نیز ازبازیخوران قدیمی و حتی جدید کنسول Play Station باشید با بازی فوق العاده جذاب کراش ( Crash ) کم و بیش آشنایی دارید. این بازی برای اولین بار در کنسول Play Station 1 متولد شد و پس از عرضه ی چندین هزار نسخه و شهرت یافتن آن کمپانی sony computer entertainmentتصمیم گرفت تا نسخه های جدیدی از این بازی را برای سیستم های جدید تر بسازد. همین امر نیز سبب ساخت زودرس نسخه ای از بازی Crash Bash یا همان کراش پیاده برای کنسول PSP و ورژنی مشابه PS1 منتشر شد.

این بازی دارای ده ها مرحله ی بسیار سرگرم کننده در قالب چند سبک و محیط کلی بوده که با شخصیت اصلی ( Crash ) به خاطر کسب امتیاز لازم برای صعود به مراحل بالا تر تلاش می کنید. در میان این مراحل چندین سبک جزئی از جمله فکری , ورزشی , استراتژیک و مهارتی وجود داشته که به این بازی حال و هوای دیگری می بخشد. حجم این نسخه از بازی Crash Bash با وجود اینکه نسبت به ورژن پلی استیشن 1 آن بسیار کاهش یافته ولی به هیچ وجه افت کیفیت و گرافیکی در آن دیده نمی شود و می تواند خاطرات شیرین بسیاری از افراد را زنده کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی جدید و پرطرفدار عقیده یک قاتل Assassin’s Creed III – جاوا

 

assassins creed 3 java بازی جدید و پرطرفدار عقیده یک قاتل Assassins Creed III   جاوا

سری بازی های Assassin’s Creed یا همان عقیده یک قاتل یکی از محبوب ترین و پر فروش ترینبازی های چند سال اخیر بوده که پس از ارائه ی اولین نسخه از آن با استقبال بسیاری خوبی از طرف گیمر ها روبرو شد که همین امر سبب ساخت نسخه های بعدی آن شد. نسخه سوم جدید ترین و جنجالی ترین نسخه از این بازی خارق العاده بوده که در نوامبر سال 2012 میلادی توسط شرکت عظیمUBISTOFمنتشر شد.

مدتی طول نکشید تا نسخه جاوای ( Java ) آن نیز ساخته شد که در آن جریانات بازی در قالب ده ها مراحل با گرافیکی معمولی و دو بعدی همراه با ماجراجویی های بسیار جالب ترسیم شده است. در این پکیج که به اشتراک گذاشته شده است , Assassin’s Creed III نسخه جاوا در هفت سایز متفاوت گنجانده شده است که هر یک از کاربران مناسب با گوشی خود یکی را انتخاب کرده و از آن لذت ببرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی بسیار پر هیجان شیطان هم میگرید Devil May Cry 4 – جاوا

 

Devil may Cry 4 java بازی بسیار پر هیجان شیطان هم میگرید Devil May Cry 4   جاوا

مجموعه بازی های Devil May Cry یا همان شیطان هم میگرید از شاهکار های بسیار محبوب شرکت Capcom بوده که پس از ساخت اولین نسخه آن , با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. بر همین اساس نیز در پی ساخت نسخه PC آن , ورژنی برای سیستم عامل Java نیز طراحی گردید که ماجرا ها در قالب کم حجم و گرافیکی نه چندان بالا ولی با همان جذابیت ترسیم شده است.

در Devil May Cry 4 شخصیت های اصلی آن که Nero و Dante نام داشته را ایفای نقش می کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی می توان به مراحل پر تعداد و متنوع , حرکات رزمی خارق العاده , دشمنان چیره دست و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جاوای این بازی را در سایز 240×320 مه قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل بوده , دانلود کرده و لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی بسیار هیجان انگیز رعد خشمگین Raging Thunder 2 – سیمبیان ^3

 

raging thunder 2 بازی بسیار هیجان انگیز رعد خشمگین Raging Thunder 2   سیمبیان ^3

Raging Thunder عنوان نسخه دوم یک اثر پر هیجان و ورزشی برای سیستم عامل سیمبیان ^3 بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم آن نیز گردید. در ابتدای این بازی بسیار جذاب و سه بعدی می توانید با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد مراحل را پشت سر گذاشته و از طریق مسابقات غیر مجاز که تحت تعقیب پلیس ها بوده کسب در آمد کنید. هم چنین Raging Thunder 2 قابل اجرا بر روی گوشی ها آنا و بل بوده و با گرافیک و حجمی فوق العاده مناسب می تواند لحظات خوب و خوشی با دوستانتان بیافریند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی پرطرفدار و بسیار مهیج تیکن موبایل Tekken Mobile – جاوا

 

Tekken mobile بازی پرطرفدار و بسیار مهیج تیکن موبایل Tekken Mobile   جاوا

همان گونه که بسیاری از گیمر ها آشنایی داشته , Tekken عنوان یکی دیگر از اثر های خارق العاده و محبوب KONAMI بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرد. اینبازی از زمان کنسول های اولیه از جمله SEGA بوده و هنوز که هنوز است ساخت نسخه های جدید ترین از آن برای کنسول های پیشرفته ای مانند Play Station 3 نیز ادامه دارد.

بر همین اساس نیز شرکت سازنده Tekken بر این شده تا نسخه ای ساده ولی جذاب از این بازی برای گوشی هایی که سیستم عامل جاوا داشته , طراحی و عرضه کند. فایل دانلودی شامل نسخه های نوکیا و سونی اریکسون _ جاوا ) در ابعاد 240*320 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی مهیج و اکشن شاهزاده پارسی Prince of Persia HD – سیمبیان

 

prince of persia hd بازی مهیج و اکشن شاهزاده پارسی Prince of Persia HD   سیمبیان

شاهزاده پارسی یا همان Prince of Persia عنوان یکی از جذاب ترین و پر هیجان ترین بازی هایی بوده که با سبک اکشن و ماجرایی ساخته شده و طرفداران بسیاری را برای خود اختصاص داده است. بر همین اساس نیز نسخه ای با کیفیت HD برای گوشی های نوکیا ( سیمبیان ) طراحی و ساخته شده که از داستانی همانند نسخه کامپیوتر آن بهره می برد.

Prince of Persia HD دارای صحنه های پر هیجان و اکشن بوده و داستانی کاملا جذاب و جالب داشته که در آن به شاهزاده پارسی کمک می کنید تا به اهدافی که در سر داشته برسد و دشمنان را از میان بردارد. این نسخه ازبازی تست شده بر روی گوشی هایی از قبیل C5 , N73 , N95 , E63 و… بوده و قابل اجرا بر روی سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

نسخه جدید و کامل بازی گربه سخنگو Talking Tom Cat 2.1 – آندروید

 

 Talking Tom cat 2.1 نسخه جدید و کامل بازی گربه سخنگو Talking Tom Cat 2.1   آندروید

همان طور که بسیاری از شما عزیزان آشنایی دارید بازی گربه سخنگو یا همان Talking Tom Cat یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ها در میان بازی های آندرویدی و حتی سیمبیان بوده و است. در این نسخه از بازی چندین امکانات جدید اضافه شده و علاوه بر آن بازی کامل و Full Active بوده و می توانید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید. در بازی Talking Tom Cat قادر هستید تا گربه ی بازی را که Tom نام دارد نوازش کرده , کتک زده و حتی بترسانید. نسخه 2.1 مخصوص گوشی ها و تبلت هایی بوده که از سیستم عامل آندروید 2.1 و به بالا پشتیبانی می کنند.

 




 

بازی بسیار جذاب بسکتبال Slam Dunk Basketball – سیمبیان ^3

 

 Slam Dunk Basketball بازی بسیار جذاب بسکتبال Slam Dunk Basketball   سیمبیان ^3

در دنیای واقعی ورزش بسکتبال یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین ورزش ها در سر تا سر جهان بوده و بر اساس همین محبوبیت صد هابازیمجازی در این سبک ساخته شده است. Slam Dunk Basketball عنوان یکی از جذاب ترین و جدید ترین آن ها در عین حال ساده ترینشان بوده که پس از انتشار موفقیت آمیز نسخه آندروید آن , نسخه سیمبیان ^3 نیز ساخته شد. در این بازی بسیار سرگرم کننده میبایست با استفاده از توپ های بسکتبالی که در اختیارتان قرار گرفته در کم ترین زمان و بیشترین دقت به سمت حلقه پرتاب کنید. هم چنین گرافیک بازی نیز نسبت به حجم آن مناسب می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.




 

بازی مشهور و پر هیجان بتمن Batman The Dark Knight Rises – جاوا

  • masoud
  • نظرات شما عزیزان:
    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : رضاگرگی