درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 15985
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




انتقاد به لوكس بلاگ

  • نویسنده:یونس
  • تاریخ:جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,
     
  • عنوان موضوع: <-PostCategory->
 
انتقاد به لوكس بلاگ 1-پشتيباني صفر : ده بار بهشون ايميل زدم حتي يك بار هم پاسخ ندادند 2- امارگير : امارها مثل خيلي از سرويس هاي ديگه غير واقعيست. دليلشم اينه كه كاربر با ديدن امار احساس كنه سرويس وبلايدهي كارش درسته تازه تو صحفه اصليش امار افراد انلاينو نشون ميده كه چرته و عددش كم و زياد مشه حتي وقتي اينترنت قطه!!! 3- امكانات وبلايگدهي : اگه وعده هاشو عمل كنه بهترين سرويسه اما اكثرش شعاره و كار نميكنه مثل امكان انتقال مطلب ديگر وبلايگ ها و يا كد هاي اختصاصي كه تغير ميدي ميبيني عوض نميكنه و ... 4-مزيت هم داره كه به خاطر اينكه احساس ميكنم اينجارو ساختن تبليغ گذاشتن و وله نميگم
 
 
نظرات: نظر بدهید
 
 
 

جزوه رده بندی موجودات زنده و رمزگذاری برای یادگیری دوربین و نزدیک بینی و

 

جزوه رده بندی موجودات زنده و رمزگذاری برای یادگیری دوربین و نزدیک بینی و

 رمزگذاریهومونها مربوط به زیست شناسی از استاد علی غیاثی

از استاد علی غیاثی دبیر کنکور کشور از تبریز

این جزوه ای که با نام جزوه رده بندی موجودات زنده و رمزگذاری برای یادگیری دوربین و نزدیک بینی و رمزگذاری  هومونها مربوط به زیست شناسی از استاد علی غیاثی در خدمت شما قرار می گیره جزوه کاملی است که به کوشش اساتد محترم علی غیاثی در یک فایل کم حجم انتخاب و در اختیارتان گذاشتیم این جزوه شامل ررده بندی موجودات زنده که از نظر علمی موجودات زنده به دسته ها و گروه هایی تقسیم میشوند و بررسی می کند جایگاه انسان در این سوح رده بندی چیست از فرمانرو و شاخه و رده گرفته تا راسته و تیره و سرده و گونه در قسمت دوم جزوه استاد رمزی به شما یاد میده که با استفاده از اون به راحتی می تونید دوربینی و نزدیک بینی رو به راحتی یاد بگیرید شیوه درس دادن استاد که در بیشتر مباحث زیست از اون استفاده می کنه یعنی رمزگذاری زیست کنکور در این جا هم به شما کمک خواهد کرد تا این مبحث رو یاد بگیرید که تو کنکور تون بچه های تجربی بتونند در عرض چند ثانیه سوال های مروبطه به زیست کنکور رو پاسخ بدند این آموزش همراه با عکس خدمتتون قرار گرفته در قسمت بعدی رمز گذاری هورمون ها با نام دستگاه ایمین بدن یا هومورال سلول های لنفوسیت و بحث انعقاد خون و کلسیم و حالت های مختلف وارثی و کوروموزوم های جنسی مرغ و آنزیم های محدود کننده و باکتری ها و DNA و رمز گذاری آدنوویروس ها و شکل کپسیدش و...که همه ای این ها در این جزوه موجو هستش پیشنهاد می کنم که بچه های تجربی حتما دانلود کنند.

موفق باشید سامان

با تشکر از علی غیاثی


 

 

حجم :  2.06 مگا بایت

دانلود : لینک مستقیم پرشین گیگ

رمز فایل:www.konkurchi.ir



تست زني به شيوه نفرات اول كنكور



تست زني به شيوه نفرات اول كنكور. كاملترين بسته به روش مهندسي معكوس و منطق فازي به كمك روشهاي ۷ گانه كشف گزينه صحيح. آيا مي دانيد با زدن حتي يك تست صحيح مي توانيد شانس موفقيت خود را افزايش دهید؟
هر كاري قلقي داره كه بايد بلد باشي

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 1 DVD قیمت: 4800 تومان 

 
 
نظرات: نظر بدهید
 
 
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : رضاگرگی