درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 15983
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




 
Duomi music player موزیک پلیر ساده و در عین حال قدرتمند با امکان پخش با کیفیت موزیک میباشد که دارای امکانات فوق العاده ایست ،این نسخه از برنامه با فرمت جاوا بوده و براحتی بر روی اکثر گوشی های که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب و اجرا است.این  نرم افزار هم اکنون بصورت فول  اماده دانلود از سایت رایان موبایل میباشد.

 

 

Duomi music player v3.4


برچسب‌ها: دانلود Duomi music player v3, 4 Full Java, پلیر صوتی مخصوص گوشی های جاوا, موزیک پلیر برای گوشی های جاوا دانلود, پلیر با فرمت جاوا, دانلود Duomi music player

ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
حتما همه شما کاربران عزیز با برنامه محبوب و پرطرفدار یاهو مسنجر در کامپیوتر اشنایی دارید،نسخه جاوا و رسمی این نرم افزار با امکانات فوق العاده منتشر شده است که برای شما در سایت رایان موبایل قرار داده شده است که با فرمت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها قابل نصب میباشد.

 

 

 Yahoo! Messenger V2.0 JAVA

 


برچسب‌ها: یاهو مسنجر برای موبایل, یاهو مسنجر دانلود موبایل, یاهو مسنجر مخصوص, جاوا Yahoo messenger, یاهو مسنجر جاوا

ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
بوسیله این نرم افزار کاربردی میتوانید فایل های با فرمت , … را در گوشی خود باز کنید و فایلهایی که رو که میخواهید از درون این فایل های فشرده استخراج کنید .همچنین میتوانید فایل های فشرده جدید نیز ایجاد نمایید.این نرم افزار با فرمت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی هایی جاوا قابل نصب و استفاده میباشد.

 

 

برچسب ها: Winrar در موبایل, winrar موبایل, باز کردن RAR در گوشی, برنامه جدید موبایل, برنامه موبایل, دانلود free unrar, فایل فشرده در موبایل, فشرده کردن فایل, مستر دانلود, موبایل, موبایل نرم افزار, نرم افزار free unrar, نرم افزار اندورید, نرم افزار ای پد, نرم افزار جاوا, نرم افزار جدید موبایل, نرم افزار سامسونگ, نرم افزار سری 60 V3, نرم افزار سری 60 V5, نرم افزار سونی اریکسون, نرم افزار سیمیبان, نرم افزار نوکیا,



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
با این نرم افزار قادر خواهید بود تا سرعت دانلود و جستجوی صفحات وب را در گوشی موبایل خود به طرز چشمگیری افزایش دهید .نحوه استفاده این نرم افزار به این صورت میباشد که بعد از انتخاب نوع سيستم عامل گوشی و نحوه دسترسی به اينترنت از منوی Options گزينه Accelerate را انتخاب کرده و سپس پيغام OK‌ را تایید کنید و در آخر برنامه را مخفی کنید.برای دریافت برنامه و نحوه رجیستر کردن ان به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

 

eMobiStudio NetworkAcc v2.8 Java

 

 

کلمات کلیدی:بالا بردن سرعت اینترنت گوشی،افزایش سرعت اینترنت موبایل،بالا بردن کیفیت اینترنت موبایل،نرم افزار سرعت اینترنت موبایل جاوا،نرم افزار جاوا،موبایل نوکیا،اینترنت گوشی،سرعت افزایش دانلود گوشی،برنامه افزایش سرعت gprs موبایل ،افزایش سرعت اینترنت موبایل جاوا،نوکیا سرعت اینترنت،اضافه کردن سرعت اینترنت گوشی،افزایش سرعت gprs موبایل،eMobiStudio NetworkAcc v2.8 ,Java Cracked-FoXPDA download  .دانلود eMobiStudio NetworkAcc v2.8 Java Cracked-FoXPDA .دانلود نرم افزار جاوا فول eMobiStudio NetworkAcc v2.8 Java Cracked-FoXPDA



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
NetworkAcc نام نرم افزار بسیار قدرتمند و کارامد در زمینه شتاب دهنده سرعت و همچنین افزایش کیفیت اینترنت موبایل میباشد.این نرم افزار فوق العاده بصورت اتوماتیک تنظیمات پیشرفت ای را بر روی موبایل انجام میدهد که باعث افزایش سرعت دانلود,اپلود و گشت و گذار در اینترنت میشود.این نرم افزار همراه با keygen ميباشد كه طريقه فعالسازي در فايل ضميمه موجود ميباشد.اين نرم افزار فوق العاده كاربردي با فرمت جاوا بوده كه ميتوانيد انرا از سايت رايان موبايل دريافت نماييد.

 

 

 

eMobistodio NetworkAcc v2.5

 

 

كلمات كليدي:افزايش سرعت اينترنت موبايل.شتاب دهنده اينترنت موبايل.سرعت اينترنت موبايل.نرم افزار جاوا.جديد.نوكيا.افزايش سرعت دانلود.افزايش سرعت دانلود موبايل.نرم افزار جديد جاوا .NetworkAcc full.سرعت اينترنت گوشي موبايل.افزايش سرعت اينترنت موبايل.افزايش سرعت gprs



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
 
تاريخ : دوشنبه هفدهم آبان 1389
این هم یک بوق شیپوری با صدای بسیار بلند و طبیعی برای موبایل شما!این نرم افزار برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ میباشد که در ادامه مطلب قابل دریافت میباشد.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:بوق شیپوری.بوق شیپوری برای موبایل.بوق برای موبایل.بوق جدید برای موبایل.نرم افزار بوق برای جاوا.نرم افزار بوق برای نوکیا.بوق شیپوری موبایل.بوق شیپوری برای گوشی موبایل.بوق شیپوری ۵۸۰۰.بوق شیپوری جاوا.نرم افزار n97.نرم افزار جاوا.نرم افزار 5530



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
با این برنامه فوق العاده جالب شما میتوانید در گوشی موبایل خود صداهای جالب و خنده دار همراه با شکلکهای متنوع داشته باشد.این برنامه با فرمت جاوا بوده و قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا s60v5 میباشد که هم اکنون میتوانید از سایت رایان موبایل دریافت کنید.

 

 

 

کلمات کلیدی:نرم افزار موبایل.نرم افزار جدید جاوا.نرم افزار موبایل جاوا.ایجاد صداهای مختلف در موبایل.صداهای خنده دار در موبایل.شکلکهای جالب در موبایل.صداهای جالب در موبایل.نرم افزار صداهای مختلف در موبایل.نرم افزار نوکیا S60V5



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
 

 

                

 

نرم افزار تست آئین نامه رانندگی یک نرم افزار جالب و کاربردی برای تلفنهای همراه است که تعداد زیادی تست را در مورد تابلوها و قوانین راهنمایی و رانندگی بصورت تصادفی و در مدت زمانی معین به شما ارائه می دهد.
نرم افزارDriving Test در قالب پلتفرم جاوا تهیه شده و لذا قابل اجرا در بسیاری از تلفنهای همراه است . محیط برنامه نیز فارسی بوده و نسخه ای که در اختیارتان قرار داده می شود نسخه بهینه این نرم افزار است که بدون مشکلات نمایشی فونت فارسی در برخی از تلفنهای همراه است .


 

 

کلمات کلیدی:اموزش رانندگی در موبایل.تست ایین نامه رانندگی در موبایل.برنامه جاوا.برنامه نوکیا.تست ایین نامه در موبایل .اموزش تابلو های رانندگی در موبایل



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
 

 

امکانات برنامه:

-باز کردن تمام صفحه در یک ثانیه.

-جابجایی آسان بین چند صفحه .

-نمایش Streaming Flash و HTML5

-استفاده از تکنولوژی جدید برای نمایش سریع صفحات

-نمایش تمام صفحه صفحات وب درست همانند کامپیترهای دستکتاپ

-اجرای برنامه های اینترنتی مثل Google Docs  و بازی های اینترنتی. 

 

           

              Bolt v2.11

 

 

 

 

کلمات کلیدی:مرورگر اینترنت موبایل.مرورگر سریع موبایل.بروزر موبایل.بروزر نوکیا.مرورگر اینترنت نوکیا.بروزر Bolt

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
با این نرم افزار قادر خواهید بود تا سرعت دانلود و جستجوی صفحات وب را در گوشی موبایل خود به طرز چشمگیری افزایش دهید .این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی های دارای پلاتفرم جاوا  میباشد که هم اکنون میتوانید از سایت رایان موبایل انرا دریافت نمایید.

 

 

                                   EMobiStudio NetworkAcc v2.05 S60

 

 

کلمات کلیدی:افزایش سرعت اینترنت موبایل.سرعت دانلود موبایل.افزایش سرعت اینترنت گوشی نوکیا



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
بالاخره ورژن جدید و فوق العاده قدرتمند مرورگر موبایل با امکانات بی نظیر به صورت جاوا ارائه شد , Opera Mini 5.0.19693 در این ورژن دست به نوآوری های بسیاری زده که در بین تمامی مرورگر های موبایل ارائه شده بهترین میباشد.
در این ورژن از برنامه امکانات جالبی نظیر :
- افزایش چشمگیر سرعت تا 90% بیشتر از مروگر پیشفرض گوشی (Built for speed)
- قابلیت بازکردن چندین وبسایت (Tabbed browsing)
- دسترسی سریع به وبسایت های مورد علاقه (Speed Dial)
- سازگاری کامل با گوشی های لمسی (Touch & Keypad)
- مدیریت پسورد های وارد شده (Password manager)
- قدرتمند سازی اسکرول بار برای دسترسی سریعتر به تمامی نقاط (Power scrolling)
- جستجوی سریع تر در صفحه (Find things faster)
-پشتیبانی از زبان فارسی در این نسخه

 

 

                                                                          Opera mini 5 Farsi



ادامه مطلب...
ارسال توسط رایان
نسخه نهایی قدرتمند ترین تقویم منتشر شده برای سال 1389 شمسی در حال حاضر پیش روی شما می باشد. تقویم فوق با سابقه ای 5 ساله با کمترین مشکلات ارائه شده است. تقویم سال 1389 موبایل شامل امکانات زیر می شود.

 

- تقویم شمسی , قمری , میلادی
- پشتیبانی کامل از گوشی های تمام لمسی
- طالع بینی خورشیدی , تقویم نجومی
- نمایش اوقات شرعی برای شهر های ایران
- قابلیت ثبت رویداد ها , جلسات و ...
- امکان تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بالعکس
- نمایش مناسبت های روزانه به صورت کامل
- و ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 2:44 ::  نويسنده : رضاگرگی